قناص القلوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قناص القلوب

شات قناص القلوب

الرئيسيةشات قناص القلوبأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلوه اووووي

كاتب الموضوعرسالة
HoSsAm99
عضو جديد
عضو جديد
HoSsAm99

الاعلام : نكت حلوه اووووي 3dflag23
توقيع المنتدى : نكت حلوه اووووي 15781611

نكت حلوه اووووي Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوه اووووي   نكت حلوه اووووي Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 6:40 pm

مره واحد صعيدي بيقول لصاحبه الصعيدي شوفت الفركسعسيون اللي في البلكونه قاله صاحبه يعني ايه بلكونه

مره واحد اتخانق مع ابوه وسابله البيت ولما ابوه ساله رايح فين مردش ونزل ووقف تاكسي فالسواق ساله رايح فين قاله اذا كان مقلتش لابويا هقولك انت

مره واحد صحي من النوم لقي الباب بيخبط فتح لق المذيعه فسألته ممكن نعرف سيادتك بتعمل ايه كل يوم الصبح قالهما بقوم من ام النوم البس ام اللبس و اروح ام الشغل وارجع لام البيت وانام ام النوم وخلاص قامت المذيعه قالتله شكرا يا فندم ويخربيت ام البرنامج اللي خلانا نشوف ام وشك

واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى مزيعه بتقوله لو سمحت فين القمر قالها اهوه قالتلو مبروك كسبت عشرين جنيه قالها فى واحد تانى هناك اهوه

مره واحد قاعد مع خطيبته في مكان عام فبيقولها هاتي بوسه قالتله عيب وبعد شويه النور قطع قالتله اعمل اللي كنت عاوزه بسرعه فسرق الموبايل

مره خمس صعايده داخلين امتحان فجالهم سوال ما هي عدد ارجل المعزه كلهم قعد يسالوا الدحيح بتاعهم مكنش بيرد عليهم بعد الامتحان بيسالوا انت مكنتش بترد ليه قالهم اصل المراقب كان جنبي معرفتش اطلع المعزه

واحد صعيدي نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت

واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

واحد صعيدى واقف قدامه خمس شياطين .... واحد يوسوسله و اربعه يفهموه

ابو العربي قاعد فجاله واحد وقاله الحق يا ابو العربي البت بتاعتك بتخونك مع ممدوح في النطه راح ابو العربي ونط من الشباك وقالها اه يا خاينه كده تخونيني قالتله اسمعني ارجوك انا مليش ذنب قالها سيبك انتي ايه رايك في النطه ؟

مره واحد راح للسوبر ماركت قله عندك سردين رد عليه ايوه قله طاب ادينى علبة كبريت

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها

ثعبان نظره ضعيف يوم ما حب واحده..... طلعت خرطوم

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير

محشش وقفوه الدوريات قالوا له : "ليش ماربطت الحزام قال : "أصلآ مش لابس بنطلون

رئيس دوله صغيره راح زياره للصين رئيس الصين بيقله احنا عددنا 900 مليون نسمه انتو عددكم كام رد رئيس الدوله احنا 30 ألف راح رئيس الصين قاله يا راجل طب مجبتهمش معاك ليه

واحد بيقول لإبنه نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل رد الواد على أبوه نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟ الها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واحد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مرة واحد مدرس سأل واحد تلميذ أبوك اشترى من الفكهانى اتنين كيلو برتقال سعر الكيلو اتنين جنية يبقى ابوك دفع كام؟ فقالو التلميذ يبقى دفع اتنين جنية ياأستاذ فقالو الاستاذ بص يابنى انت ماتعرفش حساب فقالو التلميذ لا ياأإستاذ دا انت اللى ماتعرفش ابويا

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

واحد شحات جعان اوي فشاف شحات زيه شبعان ومبسوط قاله انت كلت ازاي قاله باخد فار ميت وادخل المطعم واكل وبعد اكل اطلب شوربه واحط فيها الفار واعملهم مصيبه فيقولولي خلاص متدفعش وسامحنا الشحات الجعان قال فكره وراح المطعم وكل وبعد ما خلص اكل طلب شوربه فالجارسون قاله والله مفيش رد الشحات وقاله طيب احط الفار ده في ايه ؟

فى مرة واحد اشترى مجلة فقرى فيها كيف تقود الطائرة فقال والله لازم اجرب فطلع الطيارة فاتبع تعليمات المجلة طبعا الزرار الاحمر لفوق والاخضر تحت والبنى يمين والازرق شمال فمل من الطيران فقال خلاص انزل بقى فجة عشان يتبع تعليمات النزول بيقلب الصفحة فى المجلة فقالتلوا اذا اردت الهبوط انتظر العدد القادم

واحد قتل حماته الشرطه بتساله عن اسمه قالهم اكتبوا فاعل خير مرة واحدة ست بتقول لجارتها الحقيني يا أم محمد بعت جوزي يجيبلي ملوخية راح مخبوط بأتوبيس ... يالهوي وعملتي إية .. عملت بامية وامري لله

نكت حلوه اووووي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انشوده حلوه ...هلك من تحدوك